رفتن به محتوای اصلی

وردپرس

وردپرس یکی از ارائه دهندگان بزرگ خدمات وردپرس فارسی می باشد که در سال 1395 توسط دو نفر از توسعه دهندگان ارشد فعلی بنا شده است. که فعالیت اصلی آن در زمینه ارائه قالب ، افزونه و آموزش وردپرس می باشد.

با ما تماس بگیرید

Email: support@total.com
Phone: 1-800-Total-Theme
Address: Las Vegas, Nevada

موقعیت مکانی ما

905356994677+
آدرس: Atakent mahallesi 221. sokak Rota Office Küçükçekmece-İSTANBUL

اخذ شهروندی ترکیه

برای اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه در سریعترین زمان چندین راه وجود دارد :

3- دریافت اقامت کاری که حدود 5 سال زمان می برد.

            2-سرمایه گذاری به ارزش 500 هزار دلار

       1- خرید ملک یا مغازه به ارزش 400 هزار دلار

ما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان و تلفنی شما را راهنمایی کنند.

 تلفن تماس با واتس آپ یا تلفنی:

00905356994677

آدرس:

Atakent mahallesi 221. sokak Rota Office Küçükçekmece-İSTANBUL

 از آنجایی که سایت iran2turkey.com در واقع متعلق به یک شرکت ترکیه ای در زمینه ثبت شرکت با 20 سال سابقه است که در زمینه اخذ اقامت شهروندی نیز چه با ثبت شرکت و چه با خرید ملک خدمات ارائه می دهد ،طرف قرارداد شما یک شخص و یا یک شرکت با صاحبان ایرانی نیست و شرکتی معتبر ترکیه ای است که برای تعامل بهتر با مشتریان ایرانی مترجم فارسی زیان دارد. همچنین می توانید پیش ازسفر به استانبول ، در ایران با نماینده این شرکت در این جلسه حضوری نیز داشته باشید.

اولین سوال: هدف شما از خرید خانه در استانبول چیست؟

عامل تاثیر گذار در خرید ملک در استانبول ، بررسی هدف خریدار است. معمولا شهروندان ایرانی  اهداف زیر را از خرید خانه در ترکیه دنبال می کنند:

1-ساکن شدن در ترکیه و کار کردن

2-داشتن خانه ای برای تعطیلات

3-اخذ اقامت ترکیه

4-اخذ شهروندی ترکیه

5-سرمایه گذاری

بسته به اهداف ذکر شده ، گزینه های مختلفی پیش روی خریداران قرار می گیرد.

در ادامه مطلب توضیحاتی برای آشنایی بیشتر با این موضوع ذکر می شود.

چند نکته ابتدایی و مهم

 

1-درصورتیکه هدف شما سکونت در ترکیه و کار کردن است ، باید سعی کنید محل زندگی و کار شما تا جای ممکن نزدیک باشد.

به دلیل اینکه استفاده از تاکسی و یا وسیله شخصی در ترکیه گران است. البته از طرفی حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و متروبوس (brt ) وجود دارد که با هزینه کم امکان سفر درون شهری در استانبول را فراهم می کند، اما به هر حال رفت و آمد زمان بر است.

2-استانبول مانند تهران نیست که تقسیم بندی دقیقی مانند جنوب شهر ، مرکز شهر و بالای شهر به لحاظ قیمتی و یا بافت محله ها داشته باشد.

هر چند در استانبول هم محله های خوب و بد هست.اما در هر محله و منطقه ، نقاط خوب و بد ومتوسط هست. به همین دلیل باید برای خرید خانه با محله مور نظر آشنایی کامل پیدا کنید.

جذابیت های خرید ملک در استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه است که بیش از 15 میلیون جمعیت دارد. استانبول نه تنها برای خود مردم ترکیه بلکه برای کل مردم جهان خصوصا ایرانیان هم پر طرفدار است به طوریکه حتی بسیاری از توریست ها و کسانی که حتی به این کشور سفر نکرده اند هم استانبول را برای تفریح و زندگی انتخاب می کنند.

از همین رو هم در طی چند سال اخیر این شهر از لحاظ گردشگری و اقتصادی بسیار رونق پیدا کرده و از آنجا که چند سالی است خرید ملک در ترکیه رواج یافته، بسیاری از مردم از سراسر جهان خواهان خرید خانه و املاک در این شهر هستند.

حدودا از سال 2012 بود که دولت ترکیه تصمیم گرفت اهداف اقتصادی خود را در زمینه سرمایه گذاری بر روی املاک افزایش دهد و از همین رو یک زمینه خوب برای رشد این بخش مهیا شد و از سراسر جهان سرمایه گذاران خارجی روانه ترکیه شدند تا در خرید  و فروش املاک سهمی داشته باشند و سودی ببرند.

این محبوبیت تا حدی زیاد است که حتی در کشورهای که عضو اتحادیه اروپایی هستند، خرید ملک در ترکیه را یک سرمایه گذاری جذاب و موفق می دانند.

اما از طرف دیگر از آنجا که خرید ملک و املاک آن هم با رقم های بالا کمی چالش بر انگیز است، پس قطعا دغدغه های فراوانی را برای سرمایه گذاران و کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند ایجاد خواهد کرد.

به همین منظور ما قصد داریم در این مطلب به نکات و فاکتورهای مهم خرید ملک در استانبول اشاره نماییم.

خرید آپارتمان در استانبول

فاکتورهای مهمی که پیش از خرید ملک در استانبول باید در نظر بگیرید
نکته اول: ملک را بازرسی کنید
فرقی نمی کند که قصد خرید چند ملک را داشته باشید و یا سرمایه تان چقدر باشد. در هر صورت باید املاک مورد نظر خود را بررسی کنید. برای مثال بهتر است که حتما چک کنید که خانه سند مالکیت داشته باشد.
پس از آن قبض های ملک مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید، قبوضی مانند گاز و آب و تلفن و حتما مطمعن شوید که هیچ بدهی ندارند و توسط مالک قبلی ملک به صورت کامل پرداخت شده اند.
ملک مورد نظر را از لحاظ مقاومت توسط کارشناسان حرفه ای در این زمینه بررسی کنید تا مطمعن شوید که سازه در برابر زلزله مقاوم باشد.
و نکته مهم تر اینکه اگر قصد زندگی در ملک خریداری شده را دارید بهتر است پیش از خرید به اطراف و موقعیت مکانی آن توجه داشته باشید که آیا شرایط خوبی برای زندگی دارند یا خیر.

نکته دوم: محله مناسب برای خرید ملک در استانبول
از آن جا که قصد داریم در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین محله های استانبول برای خرید ملک هم بپردازیم پس بهتر است که این مورد را هم در حین خرید ملک در نظر داشته باشید.
انتخاب محله مناسب تاثیر بسیاری در سرمایه گذاری شما برای خرید ملک خواهد داشت و از آن مهم تر اینکه قیمت زمین و ملک در هر منطقه ای از استانبول متفاوت است. به همین خاطر هم باید انتخاب محله را به عنوان یک فاکتور مهم به حساب بیاورید. پس خودتان تعیین کننده منطقه هستید بهتر است پیش از خرید هدف خود و سلیقه خود را مشخص کنید.
آیا شما به یک ملک معمولی در منطقه آسیا استانبول راضی هستید یا یک ملک لوکس و شیک را در محله های اعیانی نشین استانبول مانند بسفر ترجیح می دهید؟
از طرف دیگر موضوع مهم دیگری که در انتخاب محله دخیل است، این می باشد که آیا قصد تان از خرید ملک این است که خودتان در آن ساکن شوید و یا می خواهید برای سود و سرمایه گذاری خرید کنید؟
پس همه چیز بستگی به انتخاب شما دارد ممکن است خرید ملکی در حومه شهر را ترجیح دهید و یا به فکر خرید خانه ای در بالای شهر باشید در این صورت توصیه می کنیم که حتما یک وکیل حقوقی مطمعن داشته باشید و با مشاورین خرید ملک در استانبول هم در ارتباط بوده از آن ها مشاوره بگیرید.
نکته سوم: حتما یک وکیل برای امور املاک تهیه کنید
انتخاب وکیل امور املاک به قدری مهم است که اصلا باید آن را در همان ابتدای کار مطرح می کردیم. به هر حال شما قرار است در یک کشور غریب که نه با مردمش نه با زبان قوانین و فرهنگ شان آشنایی دارید، سرمایه گذاری کنید و این کار راحتی نخواهد بود!
برای انجام سرمایه گذاری املاک در استانبول شما باید پروسه های سختی را پشت سر بگذارید که این ها بدون داشتن وکیل امکان پذیر نخواهد بود پروسه هایی مانند گرفتن مجوز نظامی فقط کار یک وکیل خبره است.
بسیاری از اوقات پیش آمده که افراد برای خرید ملک بدون وکیل به مشکل خورده اند و برای حل آن دچار چالش های زمان بری شده اند و در نهایت ملک مورد نظرشان به فروش رفته!
گاها تغییر قوانین در یک کشور و عدم اطلاع از آن می تواند سبب سردرگمی سرمایه گذاران خارجی شود و حتی بی اطلاعی از اینکه قانون جدید در کدام یک از استان ها سبب تسریع در روند خرید ملک خواهد شد در ادامه مسیر و سرمایه گذاری درست تاثیر گذار خواهد بود.
مواردی همچون تنظیم قرارداد و حضور فروشنده و خریدار از جمله موارد مهمی است که پیشنهاد می کنیم با راهنمایی و حضور وکیل انجام گردد خصوصا در حین ثبت قراردادهای انتقال سرمایه. پس به طور کلی باید گفت که یک سرمایه گذار حرفه ای و خبره باید موفقیت بیشتر و رعایت قوانین کشور ترکیه یک وکیل خبره داشته باشد که به تمامی امور خرید ملک واقف بوده و به بهترین نحو سرمایه گذاران را، راهنمایی کند.

 معرفی چندتا از بهترین محله ها و مناطق استانبول برای خرید ملک

محله بالات استانبول

محله بالات استانبول

محله بالات برای آن دسته از افرادی که می خواهند یک ملک معمولی در یک محله نسبتا معمولی بخرند، گزینه بسیار مناسبی است. جالب است بدانید که بالات جزء محلات قدیمی استانبول به شمار می رود و در گذشته محلی برای سکونت مردم ارمنی و ارتدوکس بوده و به همین جهت هم در آن کلیساهای بسیاری وجود دارد و جزء مناطق محبوب توریست ها و گردشگران است.
صفا و صمیمیت خاصی در این منطقه وجود دارد و کوچه پس کوچه هایش بسیار دلنشین و زیبا هستند به طوریکه خود مردم بومی استانبول عاشق خرید ملک از بالات می باشند. از آن مهم تر به دلیل اینکه این منطقه در نزدیکی دریای مرمره واقع شده، شرایط اقلیمی و آب و هوایی خوبی دارد.
موقعیت مکانی محله بالات به دلیل قدمتی که دارد بسیار زیاد است و در آن مراکز خرید و کافی شاپ های دنجی وجود دارد که محبوبیتش را چند برابر کرده.

محله ببک

محله ببک استانبول

به جرات می توان گفت که شاید نیمی از توریست ها و گردشگران استانبول عاشق منطقه ببک هستند! محله ای قدیمی و با صفا که تاریخی فراموش نشدنی دارد و زیبایی اش به همین بافت قدیمی و جذابش است.
موقعیت مکانی این منطقه بسیار خوب است و به همین دلیل گزینه بسیار منحصر به فردی برای خرید ملک به شمار می رود. ببک متعلق به دوره حکومت عثمانی ها بوده و به همین دلیل هم پر طرفدار است و بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول هم در آن واقع شده.
اگر قصدتان از خرید ملک زندگی در آن است محله ببک یک محله رویایی برای زندگی است که پیشنهاد می کنیم از دستش ندهید.

محله باسک

محله باسک

در گذشته محله باسک چندان محبوبیتی برای خرید ملک در استانبول نداشت! علتش هم امکانات کم آن بود. اما اکنون به یکی از پر طرفدار ترین مناطق برای خرید خانه تبدیل شده است. چراکه در چند سال اخیر بسیار به آن رسیدگی شد.
برای مثال به تمامی زیرساخت های آن رسیدگی شد و شبکه های حمل و نقل اتوبوس و مترو را به آن افزودند تا دسترسی و عبور و مرور برای مردم بومی و گردشگر راحت تر شود.
در محله باسک با بسیاری از مکان های مهم فاصله کمی خواهید داشت. برای مثال فرودگاه استانبول بسیار نزدیک به آن قرار گرفته و تقریبا فاصله کمی تا مراکز خرید مهم و جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد.

محله باغچه لی اولر

منطقه باغچه لی اولر یک موقعیت مناسب برای خرید ملک در استانبول را در اختیار شما قرار داده است. در سال های اخیر هم پروژه های ساخت ساز ویلا و آپارتمان های لوکس در آن استارت خورده و این محله را تبدیل به یک محله رویایی با امکانات بی نظیر کرده است.
این منطقه چه از لحاظ موقعیت مکانی و چه امکانات و همچنین از لحاظ تاریخی اهمیت بسیاری دارد به طوریکه حتی خیلی از مردم بومی استانبول آرزوی زندگی در آن را دارند.
وجود چند دانشگاه، دو کارخانه جواهرسازی معروف و کوکاکولا و چندین و چند جاذبه معروف و قدمتی گردشگری بر اهمیت باغچه لی اولر افزوده است.

محله باغچیلار

محله باغچیلار

باغچیلار هم از دیگر مناطق مهم در شهر استانبول به شمار می رود که در چند سال اخیر پروژه های ساخت و ساز ویلا و مناز به صورت گسترده در آن آغاز شده است.
این محله در قسمت اروپایی شهر واقع شده و جمعیت آن زیاد است و از همین رو مراکز خرید و امکانات بسیاری را در خود جای داده است. گفته می شود که در میان همه محله های استانبول، باغچیلار برای خرید ملک محبوب تر است.
مزایای خرید ملک در استانبول
همانطور که می دانید استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و چیزی که بیشتر باعث محبوبیت و معروفیتش شده، همین درخواست های فراوان برای خرید ملک از آن می باشد.
از این رو خرید و فروش و ملک در استانبول سبب شده تا دیگر جنبه های اقتصادی آن رونق بگیرد و اشتغال زایی شود. از آن مهم تر اینکه، مردم بسیاری از سراسر جهان این شهر را برای اقامت در ترکیه انتخاب کرده اند و همین سبب شده تا استانبول به یک شهر چند ملیتی جذاب تبدیل گردد. بد نیست که با چند مورد از مزایای مهم خرید ملک در این شهر بیشتر آشنا شوید.

افزایش نقدینگی

بهتر است حتی اگر قصدتان از خرید ملک در استانبول زندگی در آن است، باز هم به آن به چشم یک سرمایه بزرگ و سود آور نگاه کنید!
چراکه سرمایه گذاری بر روی املاک در ترکیه باعث می شود تا به مرور زمان یک ملک شما به چند ملک تبدیل گردد و از آن مهم تر به دلیل عواملی همچون رشد مهاجران به این کشور و اتباع خارجی، دولت ترکیه شرایط خوبی را برای خرید و فروش و سرمایه گذاری بر روی املاکش تعیین نموده به صورتی که اگر شما ملک های خود را ظرف مدت 5 سال نگهدارید، از پرداخت مالیات معاف خواهید شد.

خرید ملک در استانبول مساوی با یک سرمایه قابل رشد
اصلا یکی از دلایلی که خرید ملک در ترکیه رواج یافته واکثر کشورهای خارجی و سرمایه گذاران بزرگ دنیا به سوی آن آمده اند، همین است. چه چیز بهتر از اینکه شما ملکی را بخرید که اطمینان دارید بعد ها تبدیل به یک سرمایه بزرگ و قابل رشد می شود؟
تمامی املک ترکیه در موقعیت جغرافیایی و مکانی خوبی قرار دارند
اگر بخواهید در همین کشور خودمان سرمایه تان را بر روی خرید ملک بگذارید، باید چقدر بگردید تا یک منطقه خوب پیدا کنید؟ تازه آن هم اگر خانه هاو املاک آن منطقه مورد پسندتان باشد!
در ترکیه هیچ یک از این دردسرها را نخواهید داشت! خصوصا در شهر استانبول که یک شهر توریستی گردشگری محسوب می شود!
در این شهر مراکز تفریحی و تجاری زیادی وجود دارد و در هر منطقه می توانید شاهد امکانات منحصر به فردی باشید و از طرف دیگر هم تمامی سازه ها و ویلاهای این شهر جدید و مدرن هستند و جای هیچ نگرانی نیست.

هزینه های مناسب برای زندگی

اگر قصدتان از خرید ملک در استانبول این است که در همین کشور و شهر اقامت بگیرید و زندگی کنید، باید خیلی خوشحال باشید، چراکه در استانبول امکانات زیادی وجود دارد و شما هیچوقت دغدغه تهیه مایحتاج اولیه زندگی را نخواهید داشت.

برگشت به بالا